Dysfunctional Fall Family Photoshoot


amy c
amy c

THANK YOU FOR THE FLASHBACKS!

Vor 19 Tage
Emma Kopinski
Emma Kopinski

R u guys getting married

Vor 20 Tage
Emma Kopinski
Emma Kopinski

Does your mom live with you

Vor 20 Tage
Jackie’s Camera Roll
Jackie’s Camera Roll

“dysfunctional family...” me too man haha p.s. i’m a small youtuber :)

Vor 20 Tage
char antoneyy
char antoneyy

i love y’all

Vor 22 Tage
Shayna Waddell
Shayna Waddell

I’ve watched for so long. It’s crazy to see how little Jackson was when y’all first moved in.

Vor 22 Tage
madison mauzy
madison mauzy

Jackson said I want a drink when I was taking a drink of water

Vor 24 Tage
Yube _ yube
Yube _ yube

I thought jackson was saying everything in the store

Vor 24 Tage
LIFE AS A TEENAGER
LIFE AS A TEENAGER

When Jackson was taking pictures did u guys see Landon toss the hay in the air in the background

Vor 24 Tage
Kayla Ashmore
Kayla Ashmore

This vlog was precious!!

Vor 25 Tage
Halle Burch
Halle Burch

“Don’t be yelling in my vlog!” 😂😂

Vor 25 Tage
Halle Burch
Halle Burch

Flashbacks so emotional 😍😭😭😍 but nay nay putting his head on the door ☺️☺️

Vor 25 Tage
Miss Concepcion
Miss Concepcion

Bradys costume!!!!! 🐾❤️😂🐶

Vor 25 Tage
Tay
Tay

I’m getting a bit confused between Landon and Sutton😂

Vor 25 Tage
Alasha English
Alasha English

Khoa is also such a good dad

Vor 25 Tage
Alasha English
Alasha English

Keren you’re so effortlessly beautiful!

Vor 25 Tage
Pres _25
Pres _25

Its already been a year danggggg

Vor 25 Tage
Ofelia Lor
Ofelia Lor

Is he Hmong?

Vor 26 Tage
Ashley Kroneberger
Ashley Kroneberger

Super cute, love Landon's Lama sweater lol

Vor 26 Tage
Brittani Blades
Brittani Blades

Keren, I love you but that couch was not too big lol

Vor 26 Tage
ilovenyc2129
ilovenyc2129

Im the same way my kids need to work to buy a car!

Vor 26 Tage
Paige Whitt
Paige Whitt

so yall arent married? ive been wandering that. btw i love you guys!!!!

Vor 26 Tage
Rita Teixeira
Rita Teixeira

All the flashbacks made my heart melt😭😭❤❤❤

Vor 26 Tage
Camryn Wise
Camryn Wise

i LOVE the flashback edits

Vor 27 Tage
pinklovaa94
pinklovaa94

What stroller do you use Keren? I love how small and lightweight it looks!

Vor 27 Tage
Life is better Under the palm
Life is better Under the palm

You only had the couch for a year?

Vor 27 Tage
Liana Sahakian
Liana Sahakian

3 years until I drive!!!!!!!😍😍😍

Vor 27 Tage
Kristy C
Kristy C

I’m crying because for some reason I was also obsessed with Home Depot as a child and have multiple home videos of myself talking about that place

Vor 27 Tage
Sophie Blackhurst
Sophie Blackhurst

“and tell them not to throw hay at other babies” 😂😂😂

Vor 27 Tage
Jesse H
Jesse H

“Don’t throw hay at the other baby” did Landon throw hay?? 😂😂

Vor 27 Tage
MiniKidZ TV
MiniKidZ TV

“Or don’t throw the hay at the other baby” 😂

Vor 27 Tage
Just Me
Just Me

Khoa, you are so extra and so humble at the same time: "it scares the beejeezees out of me!" 😂😂😂😂 And the "coming straight from the source" part referring to your mom and the loud household. 😂😂😂 You guys are... magic. Thank you SO much for all your endeavour.

Vor 27 Tage
Von & Bri
Von & Bri

Lol keren: "they did stuff the right way"

Vor 27 Tage
Jessi Kay
Jessi Kay

Lolll what is @3:23

Vor 27 Tage
grace
grace

those flashbacks had me crying. i cant believe jackson was actually that small😭

Vor 27 Tage
hilary diana whitaker
hilary diana whitaker

3:23 😂😂😂😂😂

Vor 27 Tage
Katherine Dominguez
Katherine Dominguez

Landon is totally the trouble maker lol. He’s too cute he’s my fave lol. ❤️❤️❤️ He reminds me of my daughter lol. 😂

Vor 27 Tage
Annica Lepcha
Annica Lepcha

I loved this video

Vor 27 Tage
Rachel Elizabeth
Rachel Elizabeth

I love how whenever Khoa is talking Jackson has a hundred things he wants to say 😂😂😂

Vor 27 Tage
Shurog 1
Shurog 1

Oh my god I literally can’t they’re so cute omg 😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Vor 27 Tage
Shurog 1
Shurog 1

Jackson is obsessed with Home Depot he deserves a sponsorship 😭❤️

Vor 27 Tage
SNOWFLAKE
SNOWFLAKE

WHERE DID YOU GET YOU'R NECKLACE THAT HAS YOU'R BOYS INITIALS ON IT...I WOULD LOVE TO CHECK IT OUT....IT IS SO PRETTY....THANK YOU

Vor 27 Tage
Deloris Scruggs Lee
Deloris Scruggs Lee

“Don’t throw the hay at the other baby.”😂😂

Vor 27 Tage
Marcia Tuff
Marcia Tuff

I don’t ever comment on videos but I have to say, the way Jackson articulates his words and the way his language is developing is amazing! Lol. I say that because I study Human Development and Family Studies in school and I have to say it’s impressive!

Vor 27 Tage
Aemun Munawar
Aemun Munawar

Today is my brothers birthday

Vor 27 Tage
Inge Podgorski
Inge  Podgorski

3:33 hahahahaha 😂😂😂

Vor 27 Tage
Linda Heredia
Linda Heredia

You think it's weird now seeing them only a couple years older wait till they're teens it's gonna crush you! I have two teenagers and one toddler and it blows my mind and breaks my heart at the same time! But my babies will always be just that no matter how old they are.

Vor 28 Tage
Lauren Hunter
Lauren Hunter

NAY NAYYY, EATIN’ HAYYYY 👨🏽‍🌾

Vor 28 Tage
schnessa xo
schnessa xo

Landon putting himself in timeout was too cute 😂😂

Vor 28 Tage
Venice Art
Venice Art

YAAASS MONTAGE WITH JACKSON LAUGHING WITH FIRE IN THE BACKGROUND MISSED IT 😭 😂 👍

Vor 28 Tage
Coconut
Coconut

I find it funny that Khoa calls them “kid” hahah

Vor 28 Tage
Leena Moreno
Leena Moreno

Khoas smile when you said he looked cute too was adorable

Vor 28 Tage
Shivani Chauhan
Shivani Chauhan

The smile on khoa's face when he's at his mom's house... That's so cute 😍😍😍💓

Vor 28 Tage
Dom Borlaza
Dom Borlaza

I super love your family! 💖💖💖

Vor 28 Tage
Gabi A
Gabi A

11:21 LMAOOOO KEREN 😂❤️

Vor 28 Tage
Kerrigan Blackpink okkkwanderARMYttu
Kerrigan Blackpink okkkwanderARMYttu

Don't throw hay at the other baby 🤣

Vor 28 Tage
Booksntea03
Booksntea03

We're all gonna go and watch that old vlog now😂

Vor 28 Tage
kristin shim
kristin shim

3:22 is ADORABLE

Vor 28 Tage
Brie and Lucas
Brie and Lucas

I literally said “shhh” out loud when Landon was being loud when Khoa was sleeping. LMAO that’s what I get for working at a daycare.

Vor 28 Tage
drnulasia
drnulasia

And great content goes to u🔥🔥

Vor 28 Tage
drnulasia
drnulasia

Unbelievable SUPPORT 😱OMG thanks

Vor 28 Tage
Dzenana B
Dzenana B

Poor Khoa I can just see how stressed out he was 😂

Vor 28 Tage
Lena Artus
Lena Artus

Karen's calf muscle at 6:38 ayy 💪🏼

Vor 28 Tage
Dominique Terese
Dominique  Terese

This was such a cute vlog! Fall is my favorite season! I’m in Cincinnati and the weather is perfect!

Vor 28 Tage
Zay-G
Zay-G

omg!! she was wearing David's Vlog sleeve shirt ❤😭😭 love them so much ❤❤❤

Vor 28 Tage
JustAnotherLondoner
JustAnotherLondoner

Landons face after eating the hay 😂

Vor 28 Tage
MOMents with Amanda
MOMents with Amanda

Aww thats super cute that you will always have these special memories to look back on! Especially the pumpkin patch vlogs these are so fun to watch and to go to! 🎃🍂

Vor 28 Tage
Socrates Philo
Socrates Philo

What is Khoa's ethnicity? Is he Lao?

Vor 28 Tage
Nick Sole
Nick Sole

About time u guys take all 3 kids out somewhere besides Home Depot and target! But of course you have to invite Taylor, can’t do shit without the help

Vor 28 Tage
It's Megan
It's Megan

THESE FLASHBACKS ARE MAKING ME EMO 😭😭😭

Vor 28 Tage
JakeAndSamPlusFam
JakeAndSamPlusFam

Ugh so cute! You guys are family goals.

Vor 28 Tage
Steph Kathryn
Steph Kathryn

I love you guys. But I truly hope you never get into a car accident with the kids because Jackson and Landon will not be protected. Please see someone about fixing their car seats safely.

Vor 28 Tage
ItsMistysLife
ItsMistysLife

Everyone looked so cute for the pumpkin patch!

Vor 28 Tage
Samiya emy
Samiya emy

Landon had the mischievous face at 9:17

Vor 28 Tage
WayToSon
WayToSon

I totally understand the "I can't wait " parts.... There are certain parts of parenting that are hard and its nice when those parts are done.... TFS

Vor 28 Tage
Alex Lexa
Alex Lexa

Jackson and Langdon are so big compared to last year I can't believe it

Vor 28 Tage
Alex Lexa
Alex Lexa

That pause at the end hahaha

Vor 28 Tage
Zoey Leonard
Zoey Leonard

Love you guys!!!

Vor 28 Tage
riri jo
riri jo

Landon putting himself to Time out😂

Vor 28 Tage
Rose Night
Rose Night

Are you guys ever getting married?

Vor 28 Tage
Jessi Lynn
Jessi Lynn

I love Jackson's rolling stone shirt!

Vor 28 Tage
Alma Lopez
Alma Lopez

did Keren say steak & meats? lol!!!

Vor 28 Tage
Kei Kei
Kei Kei

"MA i'm in the middle of VLOGGING" i diedx ajhcxhbZ

Vor 28 Tage
rachel rogers
rachel rogers

Taylor looked so cute as always. She always looks casual shiek. Her little black shoes where perfect for the pumpkin patch!.

Vor 28 Tage
Monique Karijopawiro
Monique Karijopawiro

Landon OMG i just can`tttttt, he`s sooooo handsomeeeeeee

Vor 28 Tage
The May Life
The May Life

You know when keren says " I'M NOT HAVING ANYMORE KIDS" a year or two later " I'M PREGANT"

Vor 28 Tage
Mrs Space Cadet
Mrs Space Cadet

I totally relate to loving being at home where you can control the environment 😬

Vor 28 Tage
megan noble
megan noble

You’re guys family is the cutest out of them all !

Vor 28 Tage
Allison Lujan
Allison Lujan

I don’t even have 3 kids and I love being home it’s so stressful to go out what the heck, props to you guys😭

Vor 28 Tage
Ontil Mains
Ontil Mains

Both my husband and I had to work to get our first cars, and when we tell people that we aren’t buying our kids cars they think we are mean/crazy. It instills the value of work for what you want. 🤷🏽‍♀️

Vor 28 Tage
Arlette Snijders
Arlette Snijders

6:16 Jackson is soooo clumsy and it’s so cute. He’s like the toddler version of phoebe! Hahahaha

Vor 28 Tage
Isabel Johnston
Isabel Johnston

omg it’s so crazy to think that the first pumpkin patch vlog was that long ago!! I feel like I could watch you guys until Sutton goes to college honestly

Vor 28 Tage
Swany Soup
Swany Soup

I’m surprised Karen hasn’t bought a garage organization system yet!! 😆 she loves to shop and organize and it seems like you guys are cleaning your garage quite a few times a year!! 😳💕

Vor 28 Tage
Simply Erianna
Simply Erianna

I’m so prepared to by a shirt that says “just going outside scares the bejesus out of me” 😂😭 11:00

Vor 28 Tage
Mollie Oliver
Mollie Oliver

Where I live in Spain there’s no pumpkin patches and I wish there was😭 they look so nice

Vor 28 Tage
LifeAsAPopPunkBallerina
LifeAsAPopPunkBallerina

I aspire to be on Taylor’s level of dog mom. 💕

Vor 28 Tage
Bbabysquared
Bbabysquared

Where are we going? ..Can say anywhere in the world.. Home Depot🤣🤣 love that kid

Vor 28 Tage
Rebekah Denison
Rebekah Denison

Oh how I love this family❤️❤️ I feel like I’m part of it!❤️

Vor 28 Tage
Lattes N Lollipops
Lattes N Lollipops

I'm the same way about going out with my kids. Not being able to control the environment gives me anxiety. 😬😵🥺

Vor 28 Tage
Sierra&Joseph
Sierra&Joseph

My son had the same outfit as Sutton. This just made me so sad because he’s 7 months now and grew out of it ☹️

Vor 28 Tage

Nächstes Video