Worst Nightmare Comes To Life Trick Or Treating


  • Am Vor 20 Tage

    KKandbabyJKKandbabyJ

    Dauer: 14:43

    Happy Halloween! We all dress up and go trick or treating until Jackson faces his biggest fear and worst nightmare. Check out his reaction and look at all the cute costumes! Make sure you follow us on Instagram to see the the pictures!
    Music by Dyalla Swain
    aspinocksoap.com/v-video-BAYvT-yPyV8.html
    To Watch Tomorrow's Vlog, Click Subscribe 😁
    aspinocksoap.com/ch-UCU-ZXqhx1xjsxO1ftXJELdg
    Watch Yesterday's Vlog:
    aspinocksoap.com/play/PLvhqjNEyQjYpgusAW3SYLnqKxUFeQk8zE
    Merch Link:
    teespring.com/stores/kkandbabyj
    Instagram:
    Keren: instagram.com/kerenswan
    Khoa: instagram.com/khoa_nguyen
    Twitter:
    Keren: twitter.com/Kerenswan
    Khoa: twitter.com/khoa_nguyen
    Snapchat
    Keren: kerenswanson
    Khoa: kuhwahh
    SHOP THIS VLOG:
    Keren's Vacuum Cleaner:
    amzn.to/2i1rWGK
    The super comfy Lovesac:
    bit.ly/2hfFFUM
    Khoa's Projector:
    amzn.to/2eSjN5L
    Brown backpack: amzn.to/2ox9yni
    OUR GEAR:
    Canon g7x Mark II: amzn.to/2nnS0IZ
    Canon 70D: amzn.to/2nrRdHH
    Memory Card: amzn.to/2ok572J
    Tripod: amzn.to/2ok94V6
    Bendy Tripod: amzn.to/2oinh4h
    Large Tripod: amzn.to/2nTnZon
    External Hard drive: amzn.to/2okaOOh
    Keren's Pinterest:
    pin.it/xT05ZxA
    Business Inquiry:
    kkand_j@yahoo.com
    PO BOX 551 Windermere, FL 34786-0551
    *Some links may be affiliate

    kkandbabyj  khoa  keren  jackson  Landon  orlando  florida  pregnant  birth  vlog  

ESC Girls Soccer Vlogs
ESC Girls Soccer Vlogs

I just found your channel by Jess fam the boys are the cutest❤️

Vor 19 Stunden
Aaliyah Myers
Aaliyah Myers

“was it yummy in your tummy” omggg i’m dying 😂😂

Vor 5 Tage
cami
cami

3:57

Vor 9 Tage
Kimberly Watson
Kimberly Watson

I love when kids get so excited they can't talk 😁❤❤❤❤

Vor 9 Tage
J Lewis
J Lewis

Oh my gosh Jackson is SO FUNNY!!!!!

Vor 9 Tage
lyssae_26
lyssae_26

Jackson is me when it comes to mascots and clowns

Vor 10 Tage
Marta Milewska
Marta Milewska

‚Wow wow wow i dont want to get another belly in a way’ .... ‚ I only want a kiss’ you guys crack me up😂😂😂😂😂😂

Vor 10 Tage
C. DG
C. DG

JACKSON IS SOOOO FREAKING CUUUUUTEEEE I CANT 😍😍😍💖💖💖

Vor 11 Tage
cousins 4l
cousins 4l

Jackson is going to be so positive when he grows up

Vor 13 Tage
Paige Phillips
Paige Phillips

Does anyone know if Keren is using any form of contraception now that she officially no longer wants any more babies? Xx

Vor 13 Tage
Another Sone
Another Sone

I wish one day to have a boy like Jackson :) i looove his personality, he is such a sweet kid :) You did amazing job as a parents ❤

Vor 14 Tage
Rabecca Inouye
Rabecca Inouye

Oh my cuteness JACKSON💜🖤

Vor 14 Tage
Kaitlyn94Marie
Kaitlyn94Marie

Jackson cheering everyone on while they ate 😂

Vor 15 Tage
Akilah Sims
Akilah Sims

Khoa and Keren at 13:50 had me dead 😂😂💀. He was like whoa whoa chill

Vor 15 Tage
The_Perfect_2
The_Perfect_2

Jackson is so hyped 😂

Vor 15 Tage
Addie Marie
Addie Marie

Lol Jackson is chocolate drunk

Vor 15 Tage
Jenn'sCrazyLife
Jenn'sCrazyLife

Landon’s smile seriously is the cutest 😍

Vor 15 Tage
Beatriz Raterman
Beatriz Raterman

OMG Keren!! where did you get this costume from??!?! it's amazing!! love it

Vor 15 Tage
우나바나나
우나바나나

Jackson got rhymes! Oh hooooo Never thought I'd hear him being talkative like that 😁

Vor 15 Tage
Anahi Roman
Anahi Roman

I need me some friends that hype me up like Jackson 😂😂😂💓

Vor 15 Tage
maganandsophia perez
maganandsophia perez

Omg Landon is so cute and sutton and jack

Vor 16 Tage
Jocelyn Mendoza
Jocelyn Mendoza

My birthday is on November 13 lol

Vor 16 Tage
ingridgalindd
ingridgalindd

Jackson was hyped AF. 🤣🤣

Vor 16 Tage
Ummsiy James
Ummsiy James

omg Landon and Jackson is soooo adorable, especially when Jackson was cheering everyone on at the end

Vor 16 Tage
Quincey Rae
Quincey Rae

Is it yummy in your tummy? 😱🤗💕

Vor 16 Tage
Bertha Frederick
Bertha Frederick

Love you guys so much make-up on point

Vor 16 Tage
Baez Family
Baez Family

First time blogger !

Vor 16 Tage
Baez Family
Baez Family

What’s the thing y’all use to edit videos I love the way y’all edit talks videos !

Vor 16 Tage
Yasmin Sinclair
Yasmin Sinclair

I’m CRACKING up at Jackson cheering on everyone 😂😂

Vor 17 Tage
nansa X2
nansa X2

Jackson is so adorable 🥰🥰

Vor 17 Tage
HOPE and Friends
HOPE and Friends

Not trying to get another tummy in the way~kaoa lol

Vor 17 Tage
María José
María José

Jefrey Star who?????milan slayed

Vor 17 Tage
faith123
faith123

your face mask is soo nicee

Vor 17 Tage
Sarah Lozano
Sarah Lozano

😂😂😂😂 Jackson is hilarious. I wish somebody would cheer me on when i eat pasta!

Vor 17 Tage
Hannah Vallerina
Hannah Vallerina

Jackson is ADORABLE at the end!!

Vor 17 Tage
Hannah Vallerina
Hannah Vallerina

You have 3 of the cutest kids in the world!!

Vor 17 Tage
Estee Daniels
Estee Daniels

Jackson is the cutest kid I've ever seen and super smart

Vor 17 Tage
Melissa Malone
Melissa Malone

I really really like this vlog....love the make-up

Vor 17 Tage
Charlotte Emily
Charlotte Emily

Where is your burnt orange jumper from keren 😍😍😍

Vor 17 Tage
Bunny Love13
Bunny Love13

Loved this so much

Vor 17 Tage
Vale Ortiz
Vale Ortiz

Jackson is so cute❤️

Vor 17 Tage
Halle Burch
Halle Burch

A kiss leads to a shower which leads to a baby lol

Vor 17 Tage
MsKarin28
MsKarin28

Everyone needs a best friend like Jackson ❤️🙌🏽

Vor 17 Tage
A. Smith
A. Smith

Jackson is too cute! :)

Vor 17 Tage
Skye Young
Skye Young

Omg Jackson was so cute when he eats the pasta hahaha Your kids are so kind and cute!

Vor 18 Tage
Jeswyn Vallyna Nazareth
Jeswyn Vallyna Nazareth

I am in love with Jackson..😘❤

Vor 18 Tage
Lauren Beyer
Lauren Beyer

Keren looks so cool!!! Taylor’s outfit idea is the BEST

Vor 18 Tage
Ray begum
Ray begum

That was hilarious when Jackson said is it yummy in your tummy 😂

Vor 18 Tage
Emily Stork
Emily Stork

Keren you are so beautiful with and without makeup also loved the Halloween costumes💕

Vor 18 Tage
Taylor Ahring
Taylor Ahring

Keren rubbed the moisturizer into her hands😂😂

Vor 18 Tage
Karissa Richard
Karissa Richard

hey happy halween

Vor 18 Tage
Yoyo Fun Toy
Yoyo Fun Toy

I love your makeup Keren! Looks scary :)

Vor 18 Tage
Alycia & The Rest
Alycia & The Rest

I had to stop watching because my son got scared lol we watch you every morning and he looked at y’all and just started crying 😂🤭😊

Vor 18 Tage
Hayley Sullivan
Hayley Sullivan

The clips t the end are going to make for some A+ viewing when Jackson is older! I think that's the funniest thing I've seen him do thus far hahahah.

Vor 18 Tage
m
m

Omg y’all got the GOOD candy and not just silly lil gummies god bless you

Vor 18 Tage
Just 4444 Laughs
Just 4444 Laughs

Jackson melts my heart 😍😍😍😍

Vor 18 Tage
Spooky Skeleton
Spooky Skeleton

Man Keren's big booty in that tight skeleton costume Mmmm

Vor 18 Tage
Jenn martin
Jenn martin

Jackson so funny was it yummy in your tummy hes so cute

Vor 18 Tage
Mollie
Mollie

who gave jackson drugs😂😂😂

Vor 18 Tage
Brittany and Kevin Buse
Brittany and Kevin Buse

Omg Jackson’s too funny!!!! 🤣🤣🤣

Vor 18 Tage
Evelyn Enriquez
Evelyn Enriquez

When Jackson in a suger rash

Vor 18 Tage
Bogi Bucsi
Bogi Bucsi

The way Jackson says scary makes me so happy

Vor 18 Tage
Lulu Z
Lulu Z

background music ???

Vor 18 Tage
Mylie McCollam
Mylie McCollam

I was a skeleton to

Vor 18 Tage
kirstin benson
kirstin benson

I love you family and friends Hello friends KkandbabyJ hello friends KhoaandKeren hello friends Khoa hello friends Keren hello friends Jackson hello friends London Baby Boy Sutton Rain Nguyen Happy Smile Happy 🎃 Halloween 🎃 day PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . )

Vor 18 Tage
kirstin benson
kirstin benson

I love you family and friends Hello friends KkandbabyJ hello friends KhoaandKeren hello friends Khoa hello friends Keren hello friends Jackson hello friends London Baby Boy Sutton Rain Nguyen Happy Smile Happy 🎃 Halloween 🎃 day PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . ) PZTUBE Zor90 diffuse ( Current Time 12 : 26 Mp . )

Vor 18 Tage
Tash Patten
Tash Patten

Jackson has such a pure soul!

Vor 18 Tage
Zoe Womack
Zoe Womack

I hope keren has a girl one day 🤞🏼 seeing her next to that little girl was so cute 😭

Vor 18 Tage
Amelia Cross
Amelia Cross

We were going to be a family of Skeletons too!! But my daughter decided to be Darth Vader at the last minute 😂

Vor 18 Tage
madirose17
madirose17

jackson at the end has me CRACKING up

Vor 18 Tage
Matriarch Mama
Matriarch Mama

OMG Jackson at the end of the vlog 😥😍😂 absolutely loved it!

Vor 18 Tage
Liz Avolio
Liz Avolio

Jackson at the end of the vlog cracks me up!!! He is adorable

Vor 18 Tage
Johanna Wirth
Johanna Wirth

Which Levi’s do you wear Keren

Vor 18 Tage
Alex Lexa
Alex Lexa

Jackson was and is so so cute

Vor 18 Tage
Lola Lovly
Lola Lovly

Jackson was so high on candy.. I laughed until my tears came streaming down my face 🤣🤣🤣🤣🤣

Vor 19 Tage
katelynn venter
katelynn venter

When she asks 'did you put on moisturiser " no I didn't' puts moisterizer on hands not on face

Vor 19 Tage
Alyssa W's singing
Alyssa W's singing

Hey

Vor 19 Tage
Emma's eve
Emma's eve

This was so amazing! Karen you look gorgeous!

Vor 19 Tage
Kaylee Brown
Kaylee Brown

Did anyone else notice when Khoa’s sister asked Keren if she moisturized, she meant her face, but keren just rubbed the moisturizer into her hands lol love her tho😂

Vor 19 Tage
Shania Russell
Shania Russell

“Was it yummy ? ... was it yummy in your tummy?!” Jackson is sooooo cutieeee🥰

Vor 19 Tage
bts.-. swag
bts.-. swag

When I saw the title I was like did they lose Landon to people dressed as racoonees?!?!

Vor 19 Tage
Lynme Richters Stogdale
Lynme Richters Stogdale

I want Jackson, he is so cute, polite and loveable...I' 74 & have 3 grown sons & 3 Grandsons. Love you all!!

Vor 19 Tage
Nicole Gibson
Nicole Gibson

am i the only one who can’t wait for landon to start talking like jackson 😻

Vor 19 Tage
Eli toledono
Eli toledono

Where did you get ur costum keren. Plzzz i want to get it !!!

Vor 19 Tage
Monique’s Room
Monique’s Room

Omg I love Jackson so much the way he encourages his best friend while she’s eating 😭😭😭😭😭

Vor 19 Tage
Bethany Schneider
Bethany Schneider

Can I hire Jackson to cheer me on as I eat supper? Sooo cute

Vor 19 Tage
Lil J
Lil J

Helo

Vor 19 Tage
Jackie Land
Jackie Land

Jackson is fired up ! Is it yummy in your tummy ?!

Vor 19 Tage
Samantha Tse
Samantha Tse

I think this might be my favorite vlog lmfao jackson: IS IT YUMMY?!?! IS IT YUMMY?!?! IS IT YUMMY IN YOUR TUMMY?!?! YAY GOOD JOB!!! i need jackson to cheer me on when i eat pasta shoot! no judgement zone 😂😂😂

Vor 19 Tage
Nicole Thelen
Nicole Thelen

Knew it..taylors preggers... Cant fool us by "dressing up the dog" lol

Vor 19 Tage
Laura Walsh
Laura Walsh

Jackson is going to be a teacher.

Vor 19 Tage
Jennifer Barrios
Jennifer Barrios

Khoa the editing was awesome for this vlog!!

Vor 19 Tage
Gabi A
Gabi A

Favorite vlog hands down. I love you guys ❤️ ugh. favorite people ever!!! Jackson kills me 😂😩

Vor 19 Tage
Fade B
Fade B

Keren’s makeup looks so good and Jackson at the end of the vlog is so cute and their costumes were so cute😭🥰

Vor 19 Tage
Allison Sioson
Allison Sioson

"Was it yummy in your tummy" Jackson is so freakin cute 😍❤️

Vor 19 Tage
Destani
Destani

there were too many funny things in the vlogs to quote all of them lmaooo

Vor 19 Tage
Emily Wang
Emily Wang

I need a friend like Jackson to support me and hype me up like that haha. Cutie!

Vor 19 Tage
jmk2cs
jmk2cs

I think Keren looks like Corinna with the makeup on!

Vor 19 Tage
Lauryn Hunt
Lauryn Hunt

Whoever’s text tone that was I literally have the same one!!!! Kim Possibly

Vor 19 Tage
Taylor Yo
Taylor Yo

Hahahaha omg Jackson is too much for me to handle 😂😂😂😂😂😍😍😍

Vor 19 Tage
TK & CO.
TK & CO.

Nay Nay is my goals for my future child lol he's just a ray of sunshine.

Vor 19 Tage

Nächstes Video